┌PODMÍNKY┐



Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.trickadnb.cz , jehož provozovatelem je Pavel Smrž, IČ: 87457873 (dále jen „prodávající“).
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále také jen „zákazník“).

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

 

1. Jak nakupovat

Vybrané zboží vložte do košíku. Pro výběr dalšího zboží stiskněte tlačítko "Pokračovat ve výběru", nebo "TRIČKA DNB" v hlavním menu. Na pravé straně hlavního menu se zobrazuje počet vybraných produktů v košíku. Po kontrole vybraného zboží v košíku pokračujte v objednávce stisknutím tlačítka "Objednat". Vyplňte pečlivě všechny údaje pro vyřízení Vaší objednávky a pokračujte výběrem - Odeslat objednávku. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že souhlasí s těmito obchodními podmínkami, cenou zboží i s cenou poštovného a balného a zavazuje se zásilku ve stanovené lhůtě převzít. Souhlas je vysloven zaškrtnutím políčka "Souhlasím s obchodními podmínkami".

 

2. Dodací doba

Zboží expedujeme obvykle do 24 hodin od potvrzení objednávky. Potvrzení objednávky a detailní informace o expedici budou zaslány na Váš e-mail uvedený v objednávkovém formuláři.

 

3. Cena

Ceny uvedné v eshopu trickadnb.cz jsou platné v době provedení objednávky. Ceny nezahrnují náklady na dopravu. Při objednávce nad 1000,- Kč je doprava ZDARMA.

 

4. Způsob dopravy a platby

 

Česká republika

Objednané zboží do 1.000,- Kč Vám bude zasláno na dobírku prostřednictvím České Pošty.

Poštovné a balné činí 100,- Kč a bude přičteno k ceně zakoupeného zboží.

V případě, že Vám zásilka nebude doručena, zůstává uložena na Vaší dodací poště po dobu maximálně 14ti dnů (včetně víkendu a svátků).

Při objednávce zboží nad 1.000,- Kč požadujeme platbu předem na účet. Na Vaši e-mailovou adresu obdržíte informace potřebné pro provedení platby spolu s informací o možné expedici. Objednávky vyřizujeme až po přijetí platby na účet. Při tomto odběru je poštovné a balné ZDARMA.

Dopravu zdarma ztrácí zákazník, který odstoupí od smlouvy.

 

Nevyzvednutí zásilky

Pokud si zákazník objednané zboží odeslané na dobírku nevyzvende do 14ti dnů a zboží se vrátí zpět, bude zákazník kontaktován k důvodu nevyzvednutí objednaného zboží. Opětovné zaslání zboží bude provedeno až po uhrazení původní částky včetně nového poštovného na bankovní účet prodávajícího.

Pokud se kupující rozhodne nepřevzít zásilku objednanou na dobírku, porušuje tímto platnou kupní smlouvu. Prodávající je oprávněn vymáhat vynaložené náklady zejména na poštovné a balné za každou nevyzvednutou dobírku. Na tyto vynaložené náklady bude prodávajícím vystavena faktura se splatností 14 dní od data vystavení a tyto náklady prodávajícího včetně smluvní pokuty se kupující zavazuje uhradit. Nesplacené pohledávky budou vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.

Prodávající si vyhrazuje právo zveřejnit nekorektní zákazníky v registru dlužníků.

 

Objednávku je možné stornovat do 24 hod. od objednání.

 

Pokud se kupující dopustí nepřevzetí objednaného zboží na dobírku, vyhrazuje si prodávající právo další jeho objednávky neakceptovat.

 

Zahraničí

Pouze na základě platby předem převodem na účet včetně ceny za dopravné a balné, která bude kalkulována po přijetí objednávky a proveření možností. Pro objednávku zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte na e-mail.

 

5. Zrušení objednávky prodávajícím

Prodávající může zrušit objednávku v případě, že zboží již není skladem. Zrušení objednávky v tomto případě vždy předchází e-mailová komunikace mezi prodávajícím a zákazníkem.

Prodávající také zruší objednávku v případě, že obsahuje nesmyslná data (není ji možné doručit), adresát o ní neví nebo s ní nesouhlasí (v případě ověřování objednávky). Stejně jako v předchozím případě se prodávající pokusí spojit se e-mailem se zákazníkem a vyjasnit vzniklou situaci.

 

6. Zrušení objednávky kupujícím

 

Kupující může zrušit objednávku do 24 hodin od jejího odeslání.

 

7. Výměna zboží

Zboží můžete vyměnit do 7mi dnů od jeho převzetí v případě, že nám je zašlete nepoužité a nepoškozené, společně s kopií faktury na adresu prodávajícího, uvedenou na faktuře.
Na kopii faktury napište viditelně „Žádost o výměnu zboží“ a požadovanou náhradu, tj. velikost.
Výměnu budeme realizovat v co nejkratším termínu, o kterém Vás budeme informovat emailem.

 

8. Reklamace

 

Případné reklamace s Vámi vyřídíme na základě vzájemné dohody a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

- vady vzniklé běžným používáním

- vady vzniklé nesprávným ošetřením

- nesprávným skladováním

 

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky, či písemně
2) reklamované zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu
4) přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě



Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne data uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou na jiné lhůtě.

 

9. Vrácení zboží

 

Kupující může do 14 dnů v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku bez udání důvodu od kupní smlouvy odstoupit a zboží vrátit, a to na adresu prodávajícího uvedemou na faktuře. Zboží však musí být vráceno nepoužité, nepoškozené, kompletní a s kopií faktury. Na kopii faktury napište viditelně „Požadavek na vrácení zboží“ a požadovaný způsob vrácení peněz viz níže. Poštovné hradí kupující.

!NIKDY NEPOSÍLEJTE ZBOŽÍ NA DOBÍRKU!
Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena kupní cena za zboží (do ceny zboží se nezapočítává poštovné a balné) bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (dle přání zákazníka), a to do 10 pracovních dnů ode dne doručení zboží na naši adresu.

Kupující je vždy povinen zajistit dostatečný přepravní obal. Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.

 

10.Ostatní ujednání a informace

 

Prodávající není plátcem DPH.

 

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků si hradí kupující sám.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2011.